ברוך מרזל על כיפופי הידיים: "ריצה בנפרד, בהחלט אפשרית"

אסתי פלד No Comments on ברוך מרזל על כיפופי הידיים: "ריצה בנפרד, בהחלט אפשרית"

ברוך מרזל עוצמה יהודית למימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו לא שייכים לציונות הדתית, אנחנו בלוק טכני איתם. מי שרבותיו אומרים לו להצביע ליהדות התורה או לש"ס שיצביע להם. אבל מי שלא מקשיב לרבנים ורוצה להצביע ליכוד – עדיף שיצביע לנו"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש חברון ו"עוצמה יהודית" ברוך מרזל: "אני מקווה שיסתדרו, עדיין לא רבו, יש ויכוח איך מחלקים את הכוח. הציונות הדתית מעולם לא הביאה מספר כזה של מנדטים משום שאיתמר מביא את זה. ברוך ה' אנחנו מתקדמים וצריך לפתור את זה. ריצה בנפרד היא בהחלט אפשרית, מעולם לא הייתי במשאים ומתנים אבל אם איתמר ישאל אותי אגיד לו שאם לא נקבל לפחות את רוב מה שנדרוש – צריך ללכת לבד".

"בסופו של דבר למרות שצריך למקסם את הכוח, יצביעו לנו אנשים שאינם ציונים דתיים וצריכים לקבל את הייצוג שלהם. איתמר ובצלאל מעולם לא רבו, גם עכשיו לא צריכים להסתדר. המצב היום שונה לגמרי, איתמר צבר הרבה כוח, יש לנו בפעם הראשונה הרבה מאוד כסף, מנגנון בכל הארץ. תראה אצלך בבית הכנסת, הציבור אוהב את איתמר ואותנו ואסור לאכזב אותו"

"תמיד השמאל, בכל העולם עוד מהתקופה הבולשביקית מומחה בתיוג אבל זה מבחינת "כל הפוסל במומו פוסל" – הם סותמי הפיות והאנטי דמוקרטיים הכי גדולי. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. יש לנו דור צעיר, איתמר יוכיח את זה מה שהוא עשה בשנה אחרים לא עשו בעשר שנים"

"הרב שך אמר בזמנו שחבר כנסת יהיה שתי קדנציות, כמה קדנציות היה גפני? הלוואי שחברי הכנסת החרדים ישמעו לרבותיהם כמו שבן גביר שומע לרבותיו. הרב דוב ליאור הוא גדול הדור, פוסק הדור, אם הוא אמר לעלות להר הבית אפשר לסמוך" הטיח תלמידו של הרב כהנא בתנועת "כך" שהוצאה מהחוק בנבחרי הציבור החרדים.

"אנחנו לא שייכים לציונות הדתית, אנחנו בלוק טכני איתם. מי שרבותיו אומרים לו להצביע ליהדות התורה או לש"ס שיצביע להם. אבל מי שלא מקשיב לרבנים ורוצה להצביע ליכוד – עדיף שיצביע לנו"



0 תגובות